11 August 2006

Hari 1 (Prolog)

Hari 1
Tarikh::10 Ogos 2006(Khamis)

Misi dimulakan dengan bertanya kepada teman-teman lokasi Info Kost (booth segala maklumat untuk kost dan rumah kontrak). Selesai kuliah, kawan terus ke lokasi yang hampir dengan Fakultas Perhutanan UGM. Ada beberapa kedai komputer, buku yang menawarkan khidmat Info Kost.

Hasilnya, maklumat 2 buah rumah kontrakan berjaya diperolehi, malangnya lokasi rumah jauh dari UGM iaitu di KM 6 dan KM 6,5. Mbak Info Kost kasi tahu kost-kost dan rumah kontrakkan sekitar Pogung Baru dan Pandega Mata tidak ada dalam senarainya. Tambahnya, sekarang peak season, semua orang mahu cari kost dan rumah kontrakkan, maka harganya jadi mahal.

Sempat bertemu Kak Aishah, angkatan 2001 sebelum pulang. Kak Aishah cakap dia mungkin boleh tolong tanyakan kost lama Abang Zaidi, angkatan 2002 (??) yang agak selesa dan dekat dengan kampus. Terima kasih, Kak Aishah.

Kawan cuba pulang ke kost dengan melewati kawasan yang diceritakan oleh Kak Aishah, tapi tak jumpa (a.k.a SESAT). Maka, kawan terus ke sekitar Karang Wuni. Banyak rumah yang sedang dibina, tapi kawan tak pasti untuk dikontrak, dijual atau dibaiki sebab rosak akibat gempa bumi.
Tak ada rumah atau kost yang berkenan.

Sebelum pulang ke bilik, kawan lalu kawasan sekitar Pogung Baru. Masih tak jumpa rumah kontrakkan yang bagus, cuma di jalan hujung melewati rumah Naim, Mat, angkatan 2003, ada beberapa kost yang lokasinya agak selesa. Marked!

Pulang bilik. Tidur sampai jam 5 lebih.
Kawan perlu ke kedai runcit, tapi kawan lewat kawasan Pogung Baru blok F, G dan ke atas. Banyak banglo(tidak termasuk senarai) dan tak ada rumah kontrakkan atau kost yang menarik perhatian.

Ringkasan.
1. Rumah kontrak
- Jln Kaliurang KM 6,5 harga 17juta per tahun (4kamar)-rejected!
- Jln Kaliurang KM 7 harga 8.5juta per tahun (4kamar)-rejected!

2. Kost
- Kost lama Abang Zaidi, harga dan lokasi - masih belum dipasti
- Kost-kost sekitar blok E, Pogung Baru! Harga masih belum dipasti

-Misi hari 1 tamat-

notakaki::Tak Paham?? Her.. her.. her..

3 comments:

Totin Jamain said...

nak pindah kost ke kuden? meh duk kost aku meh. ade internett ditajaa .. muwah plak tuuuuuu!~ tapi tukar nama khairudin jadi khairiah la..

Kurt Kuden said...

Kalau betul murah..
aku sanggup buat ape saje..
Heehehe..
krismon aa skangg
kalau aku dpt masuk kost ko
aku nk duk sebelah bilek Magumi..
budak jepang tu.

Anonymous said...

best regards, nice info http://www.brutal-blowjobs.info/bikini-sluts-contest.html Dlp media bdsm Photos sexe amateurs Flat asses sheets waterbed Free movies of huge breasts Japanese huge tits automatic alarm detection systems institutions Breast implants before and afters Asian naked massage baccarat jewelry online betting http://www.portabledishwasher.info France hairy women Catalog program for web design