06 November 2007

CD


Ada orang itu, komplen sebab stoking dan underwear dia bersepah-sepah dalam wardrobe. Tak ada laci yang khas nak simpan benda-benda itu. Maka, orang itu pun pergi ke hypermarket dan beli rak/laci (ape orang panggil benda ni ehh?) kecik 2 tingkat untuk simpan benda alah tu. Sebenarnya, rak tu bukan untuk simpan pakaian tapi untuk simpan CD, DVD, VCD dan kawan-kawan. Tapi tak apalah, bila balik je rumah dan isi stoking dan underwear dalam rak itu, nampak sesuai pulak. Memang macam rak tu dibuat khusus untuk menyimpan benda-benda itu.

Orang itu tengok lagi sticker atas rak kecil tu,

22CDs.

Baru dia paham,

Mungkin CD tu maksud dia Celana Dalam. Hmmm.. Logik gak.

5 comments:

misskebab said...

huhuhu...
celana dalam!!

Kurt Kuden said...

suke la tu hehe

HLiza said...

Bagus gak idea nih!

Vernon Kedit-Jolly said...

Kuden! You made me laugh!!!

Kurt Kuden said...

kak hliza.. org sini mmg suke singkatan2 ni kak..

vern.. hehe.. laugh is d best medicine katekan.. hehe