02 January 2006

Selamak Tahung Baru Dua Ribu Nang!

Samat Datang 2006!!!!!!

Bercakap pasal tahun baru, mesti orang nak tanye AZAM baru… Ni yang bosan ni.. takde soalan lain ke.. Ape kate, tahun baru ni.. kita senarai major checklist benda hape yang nak buat sepanjang 2005 ni.. eh sasul lak.. 2006 ni.. Minor checklist tu tak yah aa cite.. sebab kalau setakat nak beli seluar kecik baru pun, takkan nak cite kottt..

What To Do in 2006

-Be a Scorer in every block’s exam
-New shoes
-Pusing satu Indon… at least Jakarta ngan Bandung
-Ketinggian bertambah.. aku kat sini rendang sangat..
-Sihat tubuh badan
-Reti bawak kereta
-Rajin

-Mampu untuk beli karpet dan rak buku.. tadak duit aa oitt
-
berPacarannnn.. Muahahahaa!!

Tu aje lah… tapi, tak bermaksud aku kufur dengan segala nikmat yang Allah kurniakan.. tapi, aku berusaha nak jadi lebih baik dari Kuden 2005 dulu.. satu lagi, kalau bace balik, macam same aje dengan azam… ahhh.. Lantak lah.. yang penting ni.. benda nak dibuat dan sumenye cam masuk akal kan? Sebab azam biasanya, benda yang korang tahu korang susah nak buat nye.. ehehe.. Tapi, harapan aku untuk 2006 ni, aku dapat jadi OranG!!

Wassalamm

Ahlan Wasahlan 2006!!

1 comment:

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »