20 February 2006

Isteri aku jatuh sakit...

Sedang enak aku chatting dekat Yahoo Messenger!, tiba-tiba aje laptop aku black out. Pastu dah takleh turn on balik. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!?$%^% Tensi!! Tensi!! Tensi!!
Kesiannye kepada aku. Laptop aku ini walaupun brand yang tidak femes mane.. Pastu berat lak tu.. Aku tetap sayang die.. Kate first wife aku. For sure aa aku sedih gile baby..
Tapi, aku tak menggelabah. Aku kan cool orangnye.. Huhuhu!! Aku bertenang.. Buat yoga sekejap.. aku pun amik tindakan yang bernas. Aku pun mesej Dikky untuk antarkan aku kedai tempat bekki laptop.
Aku pun dah antar isteri aku tu. Sekarang dia ade dekat spital. Mas yang dekat spital tu cakap, lagi 2, 3 hari datang ke sana lagi. Sebabnya, aku dah bilang dekat dia, kalau motherboard yang rusakk, aku nak antar ke Malaysia.. Jadi sekarang aku sitting, waiting and wishing. Harap-harap dia sihat..
So, same-same lah kita berdoa agar isteri aku tu tak ade apa-apa..
Sedih kan dengar story aku? Sob.. sob.. sob...

3 comments:

Totin Jamain said...

isteri ko sakit apa? dah ok tak?
aritu.. laki aku pon sakit sama cam ko
tengah2 on9.. terpadam
skali pegi repair.. ckp hard disk rosak
kerana voltage/letrik kat kost tak stabil sehingga membinasakan hard disk dlm ni
huwaa.. abis juta2 aku gi ganti..
nak tunggu balik mesia lama sgt.. kempunan la aku..
so kesimpulannya.. ko kene la beli voltage regulator
24jam on9 pon terasa slamat..
sebab indon nye letrik ni turun naik turun naik..
eh aku ni..
banyaknye bebel..

Anonymous said...

yap! Bini aku dan Laki ko kena penyakit yang same aa aku rase. Camne pun kne wat balik malaysia.. tapi aku dh okey sket.. tak tensi dah..

Totin Jamain said...

aiks..
cemana penyakit bole berjangkit ni..
bini ko tak gi operate ke?
tunggu mesia?
lama tuh..
ksian bini ko..
tanggung sakit sampai bulan 6 karang
sekarang masih coma lagi ke die?
ke.. dah sedarkan diri..
cuma tak bisa berkata-kata..
atau..
ko bagi die ubat tahan sakit?