26 July 2006

2 Budak Itam Punye Besday

Photobucket - Video and Image Hosting

Happy birthday
to anak buah kawan, Ainur Mardiah (14th) dan Amir Muslim (9th). Dah besar eh korang. Pok Su korang ni miskin, tak dok pitis nak banje korang KFC, jadi adiah-adiah Pok Su untuk korang ialah penyepak free satu sorang. Huh! Ngade-ngade nak adiah!! Ko ingat haku dah kerja?! Sarapan pun Tok Ma ko kasi duit tau.. Dah dah!! Jangan harap ko nak adiah dari aku. Ko picit lah aku 40 malam pun, jangan mimpi nak dapat hadiah. Tengok pembalut hadiah pun korang tak merase tau. Shuh!! Shuh!! Gi main jauh-jauh.. Kang tak pasal-pasal dapat lempang istimewa. Korang nakkkkkkkkkk???!!

.....................

Hey, Kawan tak de aa sekejam tu.. Kawan ni uncle contoh Negeri Terengganu 2005 tau.. Semua orang nak jadi anak saudara kawan.. Jadi, sempena hari lahir anak saudara kawan dua orang tu, kawan nak ucapkan Selamat Hari Lahir dan semoga menjadi anak saudara yang taat kepada ayah saudaranya dan patuh setiap perintah ayah saudaranya tanpa sebarang soal jawab. Faham??

Best kan wish kawan? Hehe.. Hadiah? Tengok aa bila Pok Su dah jadi doktor kang.. Pok Su kasi aa hadiah.. Korang berdoa lah tiap-tiap malam eh.. Tu pun, kalau Pok Su ingat korang. Hak hak! *Lariksss!!*

belajar rajin-rajin ye, nakk....

4 comments:

chii said...

erk...abihtu kat parents dorang..x yah taat ke
ajaran salah ni..hikhik..
bagus sungguh poksu sorang ni eyh :p

KudeN said...

hehe.. tu wajib dah.. tak yah suruh..
hehe

mohdismail said...

hepi besday..besday hang bila plak kuden?

KudeN said...

ko jgn tanye saje.. kne kasi adiah tau..
3rd disember