06 October 2006

Ramadhan On The Road

Photobucket - Video and Image Hosting
Assalamualaikum warohmatullahhhiwabarokaaaaaaaaaaaaaaatuh.. Antum-antum semua pose ke idakkkkkkk niiiii??!!

Photobucket - Video and Image Hosting
Sape cakap bulan pose tak leh head-banging??!

Macam funfair kan? Jakal punya ramadhan sangat malatops. Siap ada live band perfomances. Walaupun makin lama, kawan makin tak teruja nak dengar musisi Indonesia, tapi kawan kena akui anak-anak band Indonesia sangat pe`de(percaya diri) kalau bab berkarya. Evolusi muzik Indonesia 10 tahun lagi cepat dari Malaysia walaupun teknologi di Malaysia sebenarnya 10 tahun lagi cepat dari Indonesia. Tak macam kat Malaysia, banyak band yang sangat DIPENGARUHI. Cuma beberapa yang kawan rasa originaliti dia sangat bagus dan mungkin lagi bagus dari band kat sini. Tak kira band mainstream atau indies, kawan rasa aset mereka untuk berkarya sama. Pokoknya, banyak band kita yang mesin fotostat. Haha! Apa kejadah kawan mengarut pasal band, evolusi, mesin fotostat smua ni? Lantak ko aa.. Kawan sendiri tak paham. Btw, tuk nampak lebih adil dan saksama, band indon bukan semua pun gempaqqqqq.. (kuikui!! statement takut kena cop lupa daratan katenye.. Larii..)

Okeyh, berbalik pada Ramadhan On The Road. Seperti biasa kalau ada apa-apa event, roadshow cam ni, mesti ada cewek-cewek cun kat bawah stage ngah buat aksi 'promo' (bukan porno okeyh). Haha! Tak baik tau penganjur, spoil pahale pose kawan. Tak yah cakap banyak. Tengok gambar sajorrrr...

Photobucket - Video and Image Hosting
"Mas.. lihatlah the best side of me niii.. Ade cam J.Lo nggak?" ujar cewek yang tengah tu..

Performances ni semua akan mengiringi nafsu anda berbelanja sakan beli kuih muih yang tak de aa perlu sangat nak beli dan untuk sape-sape bukak poser tepi Jakal tu, persembahan dorang ni gak akan menemani perut kosong anda menanti untuk diisi juadah-juadah bukak pose. Ini cara moden agaknya, sebab kalau zaman kawan budak kecik kiut dolu-dolu, sementara nak nunggu azan Maghrib menandakan telah masuk waktu berbuka pose, kawan melayan orang main gambus je. Ecop, kat Radio Terengganu (atau sekarang lebih glamour ngan Terengganu.fm.. euwww..) ade lagik kan? Sori.. tak hap tu dett....

Bile agaknye kawan lak nak perform atas stage tuu...? Perform dikir barat boleeee? (sighhh)

6 comments:

NaSh said...

blan2 pose ni..
ko tunjuk cewek seksi plak dlm blog..
tp kan.. yg paling kanan tu..
pergh!! persis model!!

chii said...

skali pandang cam pelakon watak alya@ bawang putih dlm sinetron bawang merah bawang putih..

sgt setuju..muzik indon lgik best dr malaysia..
sgt ske ngan s07 n jikustik

NaSh said...

peterpen!!!
so7 !!!!

tp aku ske inul..
hahak

KudeN said...

nash, cakap je aa suke ngengok cewek mungiilll tuu.. muahaha!! nanti ko suuh totin bawak balik lagu dangdut sms cinta.. hahaa!! Famous amous gile lagu tu.. Tak pun Jablai..

chii, bawang putih?? MM.. Revalina S tomat tu? Minah tu sgttt cunnnn dan baikkk.. kawan kuden ckp, dia kat sekolah pun mmg baik macam berlakon dalam sinetron.. Die bukan buat2 baik aa.. tp memang baik.. kalau Nia Ramadani(bwg merah..) tu mmg tak baik mane.. Berlagak superstar.. Haha!! Ngumpat artis tak dose kann.. Hehe

chii said...

hahaha...xper kot..skali skala jerk..
wink²wink..
tgk muka bawang mrh je x ske...sesuai watak tu ngn dia..tp ramai yg kata dia cantik..

KudeN said...

dalam hikmah 3 skang nia ramadhani blakon gak.. fuhh! dah lah cun.. baik lak tuu