05 July 2007

Lintas Langsung Dari Binjai Rendah



Huhu! Kawan Hidup Lagi!!


Kejap kejap.. nak kire jap..






HAAaaaaaaaaaaaaaa...


Dah 11 hari kawan kat Kg Binjai Rendah.

Haha!

Tapi biase la. Kawan bila nak balik tu excited la. Bila da duk lam umah tatau nak wat apa. Haha

Kawan dah ada hobi baru. Hobi saya ialah menonton televisyen 24 jam. Tolong saya weh! Haha!

Da dekat 2 minggu ni kawan bazirkan cuti. Kawan kronik nih.

Eh cop. Tau tak baru setahun kawan tak balik. Terengganu setahun lebih cantik skang. Batu Burok da cantik da tak burok cam dulu. Haha. Seronok gak balik setahun sekali. Balik balik je terkejut.

Kawan rasa kawan da stat tak bizi dah. Sepupu kawan name Dillack nak nikah. Haha! Nanti kawan cite camane orang belakang umah kawan bekwoh ok. Haha

Gambar tyme!! Layyyaaaaaannnnn

i went here.. dataran syahbandar. bila malam jadi tempat nongkrong n ngedate haha
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

oso here.. Tanjung yang siang takde pape
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

n here.. Pantai Batu Burok.. Batu sape ntah yang burok.. haha

n i had these.. ikan ade.. ketam adeee.. sotong adeee.. Waaaaallllaaah!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

n i killed dis. haha

notakaki::sorry. blog kawan huru hara sekejap. sebab nak update bende siket.

notakaki2::mau melancong ke Bali dengan kos bertimbang rasa? Kelik sini haha!

notakaki3::kawan B.O.S.A.N!

4 comments:

aria ayumi said...

huhu br ingat nak anta titah menghapdet blog... idop agi upenye... uhuk...

ohooo teganu meme comey boh!

Jie said...

kuden...sonoknya balik kg....makan tu ingat2 sama.....jgn melantak !

Ingat ke dh bawa tiak mak, tak hengat nk hapdet lagi..hehehe

chii said...

wohoo...bestnye cuti2 mesia eh..

KudeN said...

aria ayumi.. hehe.. ade lagi.. ni tatau lak nxt update ble.. hehe

kak kujie.. hehe.. tgh bloggin bawah keti mak lah ni haha

chii.. haha ye le tu cuti cuti mesia. haha