11 July 2007

Tersebut al-kisah..

Kawan rasa semenjak balik Malaysia ni kawan dah jadi defective photographer. Sepupu kawan, Dilla umur 22 tahun menikah (Umur 22???!!), kawan tak snap satu gambar pun time tunang, time makan gulai, time sembelih lembu, time nikah, time pengantin datang, time sanding, time pegi ngantor, time pegi Rantau Panjang bla bla bla.

Haha!

Tu defect siket siket saje...

Ade satu lagi serius punye defect.

nak tau ape?







PERUT BUNCIT!!!!

dan kawan dah boleh join adek-adek kat bawah ni..



Nash tolong saya.

3 comments:

laura said...

cacing laaaaaaaa kuden!!!!!!!!! =D

KudeN said...

haha! aku duk lam umah tak pijak tanah. mane cacing nak masuk haha

Jie said...

kuden...kakjie tenyeh mata patlima kali tgok 40 inci tu..hahahaha...

adik2 tu sedapnya dpt biskut mayat tu...tp pecah2kan campak dlm mangkuk ade bubur derian...bestt...yumm..yummm