04 October 2007

Iklan Sambutan Hari Raya ABADI KOSPINT 1428H

Copy paste dari website KOSPINT

*ABADI KOSPINT*

Sambutan Hari Raya ABADI 2007 akan diadakan seperti berikut :

Tarikh : 17 Oktober 2007
Hari : Rabu
Masa : 11.00 pagi
Tempat : Rumah kediaman penasihat ABADI, Tn. Hj. Abd Aziz Bin Abdullah

Sehubungan dengan itu dijemput seluruh warga ABADI hadir untuk memeriahkan lagi majlis sambutan ini.

Untuk maklumat lanjut sila kemukan terus ke ruangan forum ini atau terus menghubungi Pengerusi ABADI di talian 0193651270

Sekian, Harap Maklum.

*p/s
Semua dijemput hadir
Sebarkan kepada semua rakan-rakan ex-KOSPINT....
Nah korang. Siap ngan peta sekali, kalau tak datang jugak tak tahu la. Sebelum tu, nampak tak perkataan dari Giant? Haha.. dah ada Giant tu.. haha

Waaa... dulu masa dorang buat re-union sempena 10 tahun, bukan nak tunggu kawan balik cuti kan. Sekarang, kawan dah boleh jumpa orang! Kawan tak nak jadi kera sumbang lagi dan akan berusaha untuk pergi.

Wahai teman-teman batch 2002, jom aa kite pakat gi weh.. Nok juppe oghang ni!

Reason #3 Balik Raya! (3 hari lagi wwwwwwwweeeeeehhhhhhh!!!!)

4 comments:

azrid said...

kat blkg rumah kami jer..
lps balik rmh ust tu jeput la mari dumoh plok..

mad redo1 said...

a-ah, jemput le kuden mari dumoh kita plok, senang je nak cari... napok je mortimer, maka itulah rumoh mad redo1 & azrid...

Kurt Kuden said...

abg mad dan isteri serta keluarga, insya-allah.. kalau tak gi 17 tu.. saye tra gi ari lain k. Sbb sy gi umoh ust ngan ramai2.. so, tgk lu camne.. hehe.. ape2pun, tme kasih sgt2 sbb jemput.. (",)

samat bbuke pose!

joey said...

eiii...balik raya 7/10 hb kerrr??

kalau ya...samala kiter..hehehe