02 March 2009

Binjai Rendah


Hey!! Sudah hari ke-3 kawan di Binjai Rendah! Tak panjang cuti kali ini. Memang super-pendek-lah cuti sesi ini. 18 Mac esok kawan dah balik Jogja. Tak banyak benda yang kawan buat; makan, makan, perbaharu passport, makan, makan, nak beli kemeja, makan, makan dan makan.

Ada cadangan????

7 comments:

Dzulkarnain Mohamad said...

oo..kau ada balik gganu ye..ada satu benda yg aku nak sangat tengok sekali lagi kat gganu ni..rumah atap besar kat satu kg kt dungun..cun giler..aku x sempat nak ambik gambar dia hari tu sebab dah gelap..

Kurt Kuden said...

Atap besar? isk.. mcm spooky je bunyi haha.. Jauh aa dungun.. da la takde kaki.. Eh.. bakpe hujan je ning tranung ni???

Dzulkarnain Mohamad said...

haha.. pelik jugak..atap dia punya besar sampai rumah tu dah jadi macam khemah gergasi..dinding tepi tak nampak..pada atap besar tu ada pula atap kecil/tibar layar/dormer..
pelik..rumah tu mmg besar..

hujan sbb dah lama cuaca panas..

mrblind said...

weh dzul..tu kat paka la..amende la lu..bukan dungun..

Kurt Kuden said...

Dzul, haha ko nye kagum pada rumah tu.. haha ok ok.. kalau gi dungun aku tra cari haha.. weh hujan x stop2 lagi nih!!

mrblind, hahahaha mende a dzul.. beriya aku nak gi dungun haha

Dzulkarnain Mohamad said...

mr blind, kuden,
cilakak..bukan kat paka la..mmg kat dungun..kampung gong pasir..pegi la cari kat sana..tanya sapa2 misti tau..

Kurt Kuden said...

Dzul.. owh eh.. haa siap ada nme kg tu.. ok ok.. cet.. aku mcm betul2 pegi cari je.. kuar dari binjai rendah ni da kire syukur da haha..