15 May 2009

Jalan terus

Mak aih, dah bersawang-sawang dah kat sini tak ada cerita. Episod ke-3 Menanti Hari Koas tak jugak bersambung-sambung kan. Dah sebulan lebih gantung tak bertali, sampai kawan sendiri pun dah lupa apa benda yang sebenarnya berlaku pada episod ketiga itu. Hiks.

Kita K.I.V dulu lah ye episod ketiga. Ini kawan ada cerita best nak cerita ini.

Ya betul. Konsert ulangtahun Sheila On 7 ke-13 di Republic. Seperti biasa, menonton Sheila teruja bukan kepalang, tetapi malangnya masih jauh untuk mendekati euphoria Konsert Sheila On 7 tahun lalu.

Teruja punya lah teruja. Berpeluh tak usah cerita-lah. Padat Republic dengan sheilagank-sheilagank serata penjuru Indonesia (juga dari Malaysia dan Singapura) yang akhirnya berakhir dengan penutup yang super-hampeh. Jangan salah paham, bukan Sheila On 7 yang hampeh, tetapi ada 4 cewek SMA yang tak reti-reti nak makan malam dulu sebelum datang konsert tiba-tiba pengsan sebab berhimpit-himpit di antara sheilaganks yang lain. Bila dah ada kes-kes orang pengsan sampai masuk hospital, terpaksalah pihak polis campur tangan dan membatalkan konsert yang wonderful itu. Menyusahkan orang saja.

Jom menanti konsert SO7 yang berikutnya.

10 comments:

Kujie said...

huk...huk...hukk....kena sapu habuk dulu baru boleh tulis.

It takes some dust to make it polished :)

sile on seben?

issshh........ingat ke group ni dah tenggelam..kat M'sia dah kurenglah.

Kurt Kuden said...

OH NO KAK KUJIEE
saye minat sila on seben ni sejak jaman2 skolah lagi kak.. sampai skarang saya fan berat mereka kak hehehe alasan kenapa saya pilih belajar di jogja.. :)

jojo said...

:-) ingatkan dah tenggelam dek kerja,,, timbul gak akhirnya

Kurt Kuden said...

ade je la kak hehe

Kujie said...

tak fofuler bkn semestinya tak bagus....dan minat tak semstinya nk ikut zaman..mcm kak jie zaman2 rock kapak tu

masih sampai skrg.

Kurt Kuden said...

betul2.. saye pun minat so7 bukan sebab die populer ke tak dah kan.. hehe wpun jelas skarang dorang mmg tak glemer pon haha
tp sebab dorg mmg best, sampai sekrang tetap suke mereka

gadhogadho said...

ko tak bg nafas buatan kat budak2 sma tu ke?

Kurt Kuden said...

haha mengingatkan gara-gara mereka spoilkan event mlm tu, time kasih saje lah.. sape suh x makan.. anak2 sma mengada je tu bung.. saje tarik perhatian duta

MsPartOfYourLife said...

waduh!!! SO7..!! rindu larr...

Kurt Kuden said...

hahah ayuh dtg jogja next year time konsert!