25 September 2009

Dendang Perantau 1430H














Tak adalah drama sangat tak balik raya kan. Kali kedua kawan raya di Indonesia, dan thank God kawan satu hari tu asyik makan lemang, rendang, ketupat, lodeh, kuih raya, kuah kacang bla bla bla raya ketiga ada laksa johor pengat pisang bla bla makan makan sampai malas dah nak belajar penyakit kulit. Demmit next week exam!

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

4 comments:

rean said...

menariknye raya batch korang!
jeles..T-T

zie_kura2sakura said...

kem salam ke kak yg pakai baju kebaye kale pink yg dok depan kakak nama farhana tu ye..comel..hehehe

Kujie said...

kuden.......... dah posa ganti?

hahaha...gurau je

maaf zahir & batin

Bob Merley said...

ade ke x ni?