24 May 2006

Bioskop Hokkuden::The Da Vinci Code

Photobucket - Video and Image Hosting

Puas nonton. Kawan tak penah baca novel Dan Brown, so kawan tak jangka lebih-lebih dari muvi ni. Kawan tak nak promote cite ni kat sape-sapa. Pendek kata, kawan suka. Kalau kawan suka, tak semestinya korang suka. Kalau korang tak suka, kawan pedulik hape, lantak kawan lah nak suka ke tak. Hiks. Pasni X-Men III pulok*excited*.

  • Tepukan gemuruh sambil berdiri sampai berdarah tapak tangan untuk Dan Brown*hang ni kreatif aa..*, cinematography yang cun, orang yg bertanggungjawab masukkan babak sejarah-sejarah, ending dan 'penyelewengan' sejarah.

  • Tepukan gemuruh sampai merah-merah tapak tangan untuk pengarah cite ni dan babak ritual*pendek sangat aa..*

  • Tepukan gemuruh sahaja untuk lakonan Tom Hanks.

  • Tepukan biasa-biasa sambil duduk untuk lakonan lain-lain.

  • Tepuk tak nak tepuk untuk 'Sophie'*muke cam mok cik aa..*

sElAmAt gOrEnG PoP kOn

nota kaki::sori untuk terlalu lama bagi kawan untuk hapdet. Bizi siket. Nanti update lagi. Chiawx~!

5 comments:

NaSh said...

aku ske lakonan tomhanks je.. bg aku citernye berbelit sgt. terlalu byk klu dlm satu citer bleh membinggungkan gak.

lagi satu aku x ske.. aku x paham apa kebenda term yg dia guna dlm tu..

kospokus laa.. morokotos laa.. adoi~~ pening!!

chii said...

x tgk gik..best sgt ke sampai sumer dok pakat mau nengok nih

KudeN said...

kalau sape yg nak pahamkan lagi cite ni, mungkin bole bace sejarah Jesus..
Takpun nonton Passion of the christ.. sure nampak background cite nih..
dekat cinema dekat Jogja, cite ni plg cepat habis..
tapi dekat Indon ramai yang dah bace novel ni..
org indon suke bace novel.. tapi novel Dan Brown tu dah ditranslate ke bahasa Indon..
kat Indon, mmg byk novel2 best tp sume dh ditranslatekan..
so, no wonder org Indon ramai paham ttg cite ni..
tp bagi aku, cite ni kreatif.. tu yg aku suke..
pandang pribadi ni

Anonymous said...

Very nice site! Adult ppc search engines Audi tt cruiser Car theft security systems

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »