12 January 2007

First 2007 Entry

Lame gile kawan tak menulis. Nilah entry pertama kawan untuk 2007. Last update ialah 19 December.. and hell yeah, lot of things happened.. Sangat lots.. sampaikan kawan rasa tak tercerita lam blog. So, kawan akan start menulis balik.. start menulis dengan normal. Hehe.. Sebelum tu, kawan nak announced kat sini, tentang mission kawan 30 Hari Mencari Kost tu, kawan dah pindah kost baru! Bukan kost F59 yang kawan nobatkan sebagai pemenang, tapi kost E46 yang mane-mane ntah kawan jumpa. Inilah contoh terbaik untuk ungkapan, "manusia hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan". Tapi korang tau ape yang best? kalau dulu kawan bayar Rp630ribu sebulan, tapi kat kost baru kawan just bayar Rp360ribu sebulan! Huhuhu!! Buat-buat teman, KAWAN TAK MENYESAL langsung! Malah, kawan rasa alive! Haha

Banyak mende nak recap, kawan just finished my last exam for this semester, and hate to say that it was soooo noooottt perfex.. Biaselah, nobody is perfect wat.. Dan, beberapa jam yang lalu kawan secara rasminya telah memulakan cuti semester untuk masuk semester 4. Best kan? Best taik ko! Sepuluh hari je kawan punye cuti semester! Tu lah sape suruh jadi doktor. Ehehe.. Guess where kawan akan pergi tuk holiday? Not Paris.. not London.. not Dubai.. tapi kawan pergi Surabaya!! Sob.. sob.. merasala kawan belajar kat Indon.. so, round Indon saje la.. Nak explore Europe dalam mimpi la sajorrrr... Esok kawan gi Surabaya. Teruja nihhh!!

Yeah... my first 2007 sangat busuk. And don't worry, kawan akan start balik. Tapi bukan dengan this first entry. Ke'down'an sistem Msjbox yang telah menutup salah satu medium perantara kita, menyebabkan kawan merasa jauh sangat dari kalian. Haha! Semenjak kapan kawan bajet ade ramai pembace nih? Haha! Kawan sedang berusaha fix blog ni. Usaha!!

Kawan nak stop dulu sebelum kawan merapu-rapu ntah apa-apa yang tak sepatutnye kawan cakap. See Ya afta my vacation!! O ya.. kawan lagi post-traumatic exam, so korang faham-faham sendiri kenapa blog kawan sekarang sangat busukkk.. Hehe! Da daaaa

4 comments:

Anonymous said...

Hai Bung Kuden. Sering2lah updet this blog. Aku orang jogja yang sedang dan lama merantau di europe. Blog ini bikin aku terkenang-kenang dengan Jogja. Apalagi yang menulis mahasiswa malaysia. Sukses selalu Bro!

Anonymous said...

haih..aku pun lama da tak ke sini..maklum la blog aku pun prob..heheh..selamat bercuti,balik nnt jgn lupa post gambar best2..aku tgu..:)

Raja Sawit said...

kuden, jgn down dgn blog sendiri. pelan2 kayuh beb!

Kurt Kuden said...

kak jie, kuden da balik!#@$ huhu! aku tak jauh kak jie, aku dekat di hati mu.. euwwwwwwwwwwwwwwwww!!#@ life kat sini untuk 2007 ni, everything starts dgn baik-baik aje.. hehe

notonugroho, wuu.. bisa ngerti Bahasa Malaysia? Haha! OK, thxx a lot bung! u people r 1 of reasons y i keep writin.. (",)

mael, huhu! aku da apdet!! thxXx!! aku da taruk gambar gak.. tp still nk blajar improve amik gambar aa.. nk jd cam ko ngan nash

jr, thxx Jr!! yap,, aku ngah kayuh2 pelan.. ko mmg best!