02 April 2008

Kebab


Kawan::Mas, mintak Cheese Kebab Original satu ya, dibungkus?

Mas Kebab::Ok.. pakai cheese ga mas?

Kawan::*Nangis*

Kawan ingat situasi macam ni tak wujud di dunia nyata. Kawan ingat orang yang mereka cerita ini supaya nampak kelakar. Tapi, sekali betul-betul berlaku depan mata. Tak tahulah kalau mas ini buat lawak atau tak dengar atau tak tahu. Buat mas kebab, selamat maju jaya!

photocredit:: © Frigilunch

10 comments:

Jie said...

ngehhh...ngehhh.... kena cube try test gok..mcm tagline blog ni...:D

ak_0143 said...

mungkin dia nak kepastian kowt... eheh

masa ko tulis *nangis* tu kan, aku asik terbayang citer anime, yang slalu kuar air mata besar2 pastu ada hujan kat kepala tu jeh... huhuhu

"bang double special beef burger with cheese satu!"

"oho, burger lembu ek???"

*kalau dah tau tak faham, jgn la letak nama gempak2 kan!*

ustok kewl said...

bang, mintak teh tarik tak pakai teh ngan susu eh!

Noushy Syah said...

hehhehe..perhaps he just want to initiate conversation with you.

..here's the scenario: You're in the library reading,and someone comes beside you and want to sit..you look at him and he is saying.."membaca ke?"...

Kurt Kuden said...

jie, hehe.. nak jawab nggeh.. nggeh... gak

ak_0143, hahah! agak aa..msti dia nak kepastian haha.. bykan contoh mcm tu haha

ustok kewl, hahahaha! teh tarik tak pakai teh tak pakai susu satu bole tak? haha

noushy, mungkin gak. aduih.. sori pentium zaman dulu saya ni haha

arsaili said...

kekadang org ni absent minded..ahaks...sabo je la

chii said...

eh..kebab ada pakai cheese eh? nape x pasan plak eh..ahahah...aduh

rean said...

cheese kebab?katne ah?

Kurt Kuden said...

arsaili, waa lame tak nampak hang!

chii, haha ade kot.. skang ni sme bende pun di inovasikan haha

rean, dekat traffic lite dekat junction tu tapi belah kiri. kedai die kaler ijau. alaa yg dekat ringroad tu.. nak masuk ke pandega tu.. weh rean, ko paham tak ni apa aku bebel? hahahah

ayenaucyuk said...

saje nk mencelah, dlu bpk sedare aku g warung roti canai,die pesan,
'bang, teh o beng satu'

brader tu blh dtg blk tnye
'pkai ais tak??'

bpk sedare aku pn agaknye nk nangis time tuh.