10 April 2008

Perut Ayam

Jauh dari hujung selekoh, bertabir rumpunan buluh tinggi melangit dan berselang pohon rambutan, sebuah basikal biru semakin mendekat dengan laju.

"Weh Karim! Jangan laju sangat!"

"Rileks la!"

"Weh! Aku nak jatuh ni!"

"Ala.. bising la ko!"

"Ayam!"

"Mak!"

"Stop! Stop!"

"Azhar.. aku pijak ayam ke tadi?"

"Ntah.. jom tengok"

"Azhar.. aku takut ni" Karim telan air liur pekat. Kelat sampai ke dada.

"Karim.."

"Iyer.."

"Ko pijak perut dia... Sampai terburai semua isi"

"Jom blah!" dengan pucat nan lesi.

9 comments:

ak_0143 said...

*lost*

apsal 2 3 ari nih citer ayam saja... mau jadi bapak ayamkah???
hahaha

Jie said...

erk...ayam kuden?

cite lembu kebau pula arr

Kurt Kuden said...

ak_0143, hahaha! ni tandenye aku tatau nak tulis ape.. mrappuu je nih hahaha

kak kujie,, hahaha jadi blog animal la pulak kak haha

mad redo1 said...

sedih sungguh kalu langgor nattang nih, terutama kucin... tapi langgor orang peranga nattang dok apa kot...

hehehe... ke guane...

Kurt Kuden said...

abg mad, hahaha!! for some reasons, saya stuju hehehee

Neeza Shahril said...

cite ni macam tak habis aje.. ke ada sambungan ni kuden?

Noushy Syah said...

ERKKKKK....EEEEEEE..ERKKKKK...report police!

Noushy Syah said...

p/s It is a case of hit and run!!!

Kurt Kuden said...

neeza, tah la kak. tak tau da nak sambung camne.. kita anggap tu cite da abih la ehh

noushy, hahah!! syyyyyyyyyyy!! kesian karimm kak