23 October 2008

Pulut gaul nyör


Pulut gaul nyör, adalah hidangan berupa pulut (ukuran satu kepal) yang digaul dengan kelapa parut putih. Dan, sebagai lauk, pilihannya terserah anda dan ada pelbagai seperti ikan goreng, ikan bilis tetapi bagi kawan yang paling spectacular ialah kombinasi dengan ikan masin. Apatah lagi dinikmati dengan secangkir kopi hangat. Luar biasa sungguh sarapanku jadinya.

7 comments:

missy suzi said...

n3 ko semue psl makan ey kudin!!
tare nk melantak jew!!
sebelum melantak dan berenti jap tok mek gamba masuk blog..
huduh prangai mung nih..
xdok manusia dah!!!
hahaha~

Kurt Kuden said...

haha..
tu la pasal
macam best je blog pasal makan2 haha
addicted weh nk n3 mcm2 ni
pasal org2 tak best mane haha
nnti la wt n3 pasal ain loot
msti ko ske heheh

naem said...

wahhh, sedap giler wess.. nak rase nnti! haha

mad redo1 said...

kekgi soheh gi pasor chabang tiga kejak... kena cari gok puluk denge ikan masing... hehehe...

Kurt Kuden said...

naem, nanti? ble tu.. gi la cr rsepi kt intent ni.. wat sndiri. sonang je tu haha

abg madredo1, haha makang molek abg mad, lekak ikang masing kang ha

ak_0143 said...

cmni sarapan ek???
*sambel wat muka pelik*

Kurt Kuden said...

hahah! pelik ke? haha tak langsungg
aneh a ko sbb pelik