17 October 2008

Teruskan amalan rumah terbuka

Kan Azlina Aziz dah nyanyi dalam lagunya, 'Indahnya Beraya di Desa' yang berbunyi,

Teruskan amalan desa di kota
Kunjungi jiran di hari raya
Kesibukan kerja bukannya alasan
Kita beraya selama sebulan

Maka, kita pun raya-lah lagi kan. Selagi tak habis Syawal, selagi itulah jamuan-jamuan raya tak berhenti. Suka nih kawan. Boleh makan terus!

Kawan baru sahaja balik dari rumah Mok Der. Jamuan hari raya. Kawan nak cerita lagi, tapi tak reti nak cerita kalau tak ada gambar-gambar.

Kawan perlu kamera. Sebab itu kawan tak blog-blog dah berhari-hari. Sebabnya, tak ada kamera. Kalau ada kamera ini, hari-hari kita cerita pasal makanan dan tengok gambar makanan kat sini. Haish. Nak buat macamana, dah tak ada. Cakap pun tak guna kan. Bukan muncul kamera pun atas riba. Ha ha

Kak Ti!! Pinjam kamera boleeeeeeehhhhh??!!!!!

2 comments:

ak_0143 said...

cait!!!
hentikan hasrat mu itu!!!
tak yah letak gambar!!!!
grrr

Kurt Kuden said...

haha busuk ati mu ni haha